Wilmas Mamma -

en del på gång!

Här om dagen så köpte jag nya skor till bröllopet, de som jag hade tänkt ha klämde en del på vissa ställen!

På fredag så ska vi möta upp Daniel i stan för att köpa hans skor och sedan ska vi ta äta på vår favorit restaurang (No 8). Är en asiatisk/mongolisk restaurang som har super bra buffe! *mumsigt!*

På dagen så ska vi till bvc först och sedan träffa Virre och ev Sara i Skäris!

Men nu ska jag ta tag i Disken som står och väntar i köket på mig!

ha det super nu!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

la till dej på bloglovin nu hoppas vi kan följa varandra till våra bröllop

roligt när man har andra att bolla ideér med





kram

2009-06-11 @ 20:14:16
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0