Wilmas Mamma -

Jag tar konsikvenserna!

Idag känner jag mig mycket bättre. När jag jag väl gick och la mig efter att jag skrivit ner mina "Osorterade tankar" igår kväll somnade jag direkt!
Var visserligen trött i morse men verkligen inte deppidepp som igår! Och nu här på eftermiddagen så har jag och Wilma sovit ca 2 timmar så nu är vi utvilade och på super bra humör! =O)

Jag ber om ursäkt för mitt svammel igår!

Men jag vet inte hur jag skulle göra igår för att inte förgås av alla tankar som virvlade i min annars så "tomma" hjärna.
Jag vet att jag borde ta det med de beröra parterna! Hade jag haft en dagbok så hade jag skrivit det där.

Men jag tar konsikvenserna!

Bara folk säga vad de tänker, som de brukar göra! Nu när jag varit ärlig och sagt mitt!

Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

ja känner för att svamla ikväll jag med, de får man ibland...

hoppas allt är bra med er ikväll?

2009-06-03 @ 22:26:04
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0