Wilmas Mamma -

Dagen och förväntningar inför imorgon!

Idag träffade jag mina brudar, Sara och Virre för att snacka lite skit. Har inte träffat Virre sedan möhippan! Så det var lixom dags!

På morgonen så var Wilma o jag på BVC för 18 månaderskollen, hon blir bara större och större vår lilla (stora?) tjej. Hon fick även en spruta som hon inte var så förtjust i men det gick över fort när hon fick leka mer med leksakerna som fanns i rummet. Speciellt fotbollen var rolig att kasta!

Efter det letade vi födelsedagspresent till Sara som fyller år i morgon! Hittade två fina lila ljuslycktor som även kan användas att ha salt och peppar i om man vill!

Sen mötte vi ypp Sara på bussen och åkte till skäris där vi mötte upp Virre och åt lunch. Sen uträttade vi lite ärenden och begav oss mot nästa stopp, fikastället! =O) Som såklart låg utomhus så Sara hade Wilma på höften och sprang med henne och jag o virre kom efter med vagnen!

Planen var egentligen att jag och Daniel skulle leta skor till honom som han skulle ha på bröllopet och sedan äta ute  men pga regnet så bestämdes det att vi skulle ta det på söndag i stället!

Innan jag kunde åka hem så var jag tvungen att ta mig till Jula som ligger i kungens kurva, för att köpa ett fiskespö för i morgon ska vi ut och fiska strömming med Anders och Bengt. Mamma ska ta hand om Wilma medan vi är borta! Ska bli riktigt roligt, för det var jätte länge sen jag ryckte/fiskadde strömming. Ser verkligen fram emot det!


Ska nog gå och sova nu!
Skriver i morgon och berättat hur det gick med strömmingsfisket!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

härligt att ni ska ut å fiska lycka till



kram

2009-06-12 @ 22:16:25
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ok :) Jag tänkte att den kunde vara bra tidsfördriv i vagnen :) Imorrn ska jag på möhippa :)

2009-06-12 @ 22:19:32
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0