Wilmas Mamma -

Resultatet av den nya metoden....

blev så där...

Hon somnade ju som sagt så fort hon la huvet på kudden vid 20-tiden och vaknade första gången vid 3.50, tack och lov lyckades jag få henne att somna om igen. Andra gången vaknade hon vid 6.45, hon fick välling precis som hon fick vid första ggn hon vaknade. Lyckades även denna gång få henne att somna om och väckte mig med gallskrik kl 8! *suck säger jag*

Kan väl nästan säga att det var success eftersom hon sov 8 timmar i ett sträck! Men för att jag ska känna mig utvilad så borde jag gått och lagt mig samtidigt som Wim. Och det gjorde jag ju inte! Somnade vid ett-tiden! *sucka på mig*

Somnade nu på soffan medan vi såg på Aristocats och det gjorde D också, han vaknade vid 8 också! Medan både mamma och pappa sov tog Wim tillfället i akt och röjde runt som en galning! När jag vaknade upp så såg vardagsrummet ut som ett bombnedslag! Hon hade vält sin höga stol och de flesta leksaker låg utspridda över hela golvet! Och jag kan ju säga att jag hörde INGENTING!!! Jag måste ha sovit tugnt! *jisses*


Kan ju säga ingen J i dag heller! Han hörde inte ens av sig, men varken jag eller D är särskillt förvånad! (Pratar inte om min bror J utan om D´s kompis J.)

På tal om min bror J så kommer han att filma på bröllopet, ringe och frågade honom i fredags. Han var väl lite tveksam men det kan ha varit för att han var så trött efter en lång arbetsvecka! Känns skönt att  kunna bocka av det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0