Wilmas Mamma -

bröllopstjafs och annat "viktigt"....

I eftermiddag så ska vi åka till mamma o Anders... eller de har sagt att de ska komma och hämta oss. Ibland är det riktigt jobbigt att själv inte ha körkort och bil. Är ju bara tur att vi bor i sthlm och att sthlm har bra kommunikations möjligheter!

Just det, har glömt att skriva att tärnorna mina har hittat sina klänningar, så nu kan jag slappna av lite när det gäller det!

Och i morgon går sista svarsdatumet ut också. Väntar på att 10 st ska höra av sig. Daniel mamma hörde av sig och sa att de kommer till kyrkan men inte till festen. Vet inte om jag ska bli glad eller om jag ska bli ledsen. Är ju glad att det då inte kommer bli något tjafs mellan henne och mamma eller henne och Anders (Daniels pappa). Men samtidigt så trodde jag att man kan uppföra sig som vuxna och ställa upp för vår skull. Men ja vad vet jag. Känner väl mest att jag inte orka med deras tjafsande.

Nä ska sluta älta det där nu, vill de ha det så så fine för mig!

Daniel o jag sitter vid varsin dator och försöker komma överens om vad vi ska ha för utgångslåt. Ingångslåten är redan bestämd sedan några månader tillbaka. Vi gillar båda Israel Kamakawiwo'Ole´s vartion av Somewhere over the rainbow. Men vet inte säkert hur kyrkan ställer sig till att man använder cd. Eftersom vi i så fall kommer ha både ingångs och utgångslåt på Cd. Vilket påminner mig om att jag bör ringa till kyrkan och kolla vem som är vår präst, fick ju som ni vet inte den prästen som vi ville ha... =O(

Jaja, ska ta och ge vårt yrväder till dotter lite lunch och sen ska hon få sova lite!
Höres kanske senare eller så skriver jag mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0