Wilmas Mamma -

BILDER!!!

Inser att jag kanske ska följa strömmen nu när jag börjat blogga... kanske ska lägga in lite bilder!

Så här kommer de ett litet urval:

Wim 1 dag gammal!!

En stolt pappa men en mycket liten Wim = en dag gammal!


Modeller för en dag!!

Mamma C och Wim är fotomodeller för en dag!


En av de få bilder som blivit bra på mig och då måste man gå till en fotograf! *illa, haha*

Titta jag hade bröst!
(Har inga kvar)


liten sömntuta!

Mammas sömntuta!


Kan ju säga att nu är hon inte still länge nog för att man ska hinna ta ett kort!

Nyfiken liten flicka!
Som nu förtiden aldrig är still mer än en sekund!


tuff sov stil!

Cool flicka!!


Hoppas ni gillade dem!
Kommer fler när jag har lagt in bilder från kameran!

Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Smedler

Hej Carina!!! Grattis till moderskapet! Jag hamnade på din blogg av en slump och jag blev riktigt överraskad, men det är ju verkligen helt fantastiskt! Hoppas allt är bra med dig, kram Anna

2008-09-11 @ 17:52:59
Postat av: Holle

haha massa foton som jag tagit ju=P



Lilla älskade yrvädret, mkt stolt tant som snart tror att lillan går,... hihi

2008-09-11 @ 18:17:03
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0