Wilmas Mamma -

Svarsdatum passerat! =o)

Igår var sista svars datum för bröllopet. Och idag har vi fått in alla svar. 36 st gäster får vi! Är lagom tycker jag även om jag funderat på om vi ska fråga nga till om de vill komma men det känns lite taskigt. Lixom "Välkommen på mitt bröllop som är om 8 veckor".... Det skriker lite väl mycket reservinbjudning, eller vad tycker ni?
Även om vi egentligen tänkte på att bjuda dem också men insåg att vi måste dra gränsen någonstans...

Idag hämtade vi ut lite saker som ska vara till "tårtorna". Så ytterligare en sak som vi slipper tänka på!
Ska väl börja med festprogrammet lite smått nu och sen ska vi röra runt i bordsplaceringen också! I och med att vissa inte kommer på middagen utan bara kommer till kyrkan.

jaja... skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte att det skriker reservinbjudning, jag tycker att det är en fin tanke :-) Alla vet ju att det är dyrt med bröllop och alla förstår att man måste prioritera liksom, så då borde de bara bli glada över att bli tillfrågade när det nu visar sig att det blir färre än vad ni trodde från början... dessutom så säger du ju själv att ni egentligen skulle ha velat bjuda de personerna från början men att ni inte hade en budget som täckte dem, eller hur. Det är väl inte så konstigt heller? Jag tycker att ni ska fråga dem! Nu fick du ett vääääldigt långt svar här, men jaja :-P



Jag kan inte fatta att det har gått så fort! Bara 8 veckor kvar! Herregud! Hur mycket har ni kvar att fixa?



Förlåt för att jag inte har hunnit träffa dig denna vecka heller :-( Men c-uppsatsen äter liksom ut mig inifrån! Jag blir gaaaaaaalen :-) Så ha tålamod med mig kära vän, jag kommer till liv igen lagom till juni :-D

Kram!

2009-05-13 @ 20:24:45
URL: http://wikisgirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0