Wilmas Mamma -

Våran dag! =O)

Idag blev det en tidig morgon. Vi skulle åka tidigt till D´s jobb så han kunde beställa mat till nästa år! Sen efter det så åkte vi till stan för att kolla bröllopsresa (se tidigare inlägg) efter det var det tänkt att vi skulle åka och handla mat på Willys i Älvsjö men det blev ändrade planer!

Vi åkte till Huddinge i stället för D var hungrig och ville gå på macedonken. Så det bestämdes att vi skulle handla där i stället och då passade jag på att handla strumpbyxor till Wim oxå eftersom hon håller på att växa ur dem som hon redan har. Sen att jag hittade ett par jeans till mig på rean gjorde ju inte saken sämre. Förutom att när jag kom hem så fick jag ett Sms från Kappahl (där jag köpte byxorna) där det stog att jag fick 20% rabatt på rean, är inte det typiskt? *sucka*

Till middag ikväll så blev det vitvins kokta blåmusslor i grädde, super mumsigt var det. Var faktiskt första gången jag åt det och I liked it! =O)

När vi matade Wim sin gröt ikväll var det någon idiot som bor i porten bredvid som kastade ut fyrverkerier fårn balkongen och han bor på första våningen och precis över porten! HUR J*LA DUM I HUVET FÅR MAN VARA?????!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Toni Lappalainen

Jädrans, vilke medlehavsinspirerad maträtt:)

2008-12-29 @ 23:24:58
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0