Wilmas Mamma -

Wims lilla äventyr!

Idag fick jag lite sov morgon med tanke på att Wim har sovit oroligt i natt! Känns som om hon vaknat varje timme sedan
midnatt fram till kl 7. Då la jag in en protest och D fick ta henne!

När jag hade vaknat på mig så bestämde vi att vi skulle gå iväg med lite sopor till sopstationen vid parkeringen. Och istället för att sätta Wim i vagnen som vanligt så klädde vi på henne med termobyxor, jacka och skor så att hon kunde få gå lite själv och det gillade hon skarpt! =O) Satte på henne byxorna och skorna inne i vårt sovrum och ställde sedan ner henne på golvet och direkt så började hon gå mot ytterdörren! Över trösklar och allt helt själv och det har hon aldrig gjort förut inte ens utan skor! =O) *stolt mamma* Sen blev hon lite kinkig när jag skulle sätta på henne jackan men så fort vi öppnade ytterdörren så började hon gå mot hissen! =O) Var knappt så jag hann med att få tag i hennes luva ifall hon skulle gå mot trappan som går ner!
Väl ute på gården så tycket Wim det var så mycket att titta på så hon stannade flera gånger och tittade på allt fårn fåglar till papper som låg på marken! =O) När vi hade slängt sopor och sånt så gick vi och gungade vilket Wim tycket var kul en liten stund! Då tycket vi alla att det nog var bäst att gå hem igen och ge lilla fröken lite mat och sedan sova lunch! =O)
Tyvärr så glömde vi kameran hemma så det blev ingen bild på Wims lilla äventyr men det finns ju fler dagar! =O)

Just nu sitter D med Wim på bröstet och de verkar sova båda två! Ser riktigt mysigt ut! =O)


Kommentarer
Postat av: Toni

Hoppas du får sova lite i natt då så du är pigg inför årsskiftet:)

2008-12-30 @ 12:44:48
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0