Wilmas Mamma -

vi är inte spelberoende...

Så nu har vi kommit hem igen efter att ha varit ute och handlat en Harry boy, nej vi är inte spelberoende! Vi spelar tillsammans med två andra par på V75, så var tredje vecka är det vår tur att handla en Harry.

Vi tittade även förbi närlivset som nu var stängt, med en lapp där det stog något om en ny ägare! Så där ser man, som jag misstänkte nästan!

Just nu håller D på att försöka få boxen att funka så jag och Wim har blivit förvisade till köket, där jag sitter och äter popcorn med vitlöksdip super mumsigt! Wim satt för en stund sen och mumsade på något betydligt nyttigare nämligen smörgåsrån men nu lever hon rövare på golvet! Med att bland annat flytta sin stol fram och tillbaka över golvet! *hehe*
ojsan nu hittade hon visst ett smörgåsrån på golvet som hon började mumsa på igen! =O) Som hon sen började smula sönder på en stol! *mindre glad mamma* Snälla pappa D kom och gav Wim lite multivitamin juice som hon älskar! =O)

Får se om det går att se fortsättningen på "Körslaget" på boxen i kväll! Hoppas på att La Gaylia åker ut! Jag TÅL inte människan, hon känns så falsk på något sätt! Plus att jag gillade Nannes körs framträdande bättre! Blev deffinitivt inte förvånad att Wells hade bäst med röster och jag blir inte heller förvånad om han vinner hela grejen eller jag kanske ska säga hans kör vinner hela grejen! Men vi vet ju alla att det är ju inte för körens skull man röstar, i alla fall inte när det gäller Robert Wells! =O/  Jaja, vi får helt enkelt se!

Kommentarer
Postat av: Toni Lappalainen

Låt oss rösta La Gaylia, hade man haft Facebook hade man nog startat nån grupp som hette "ut med La Gaylia" eller nåt

2008-12-27 @ 14:12:59
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Toni Lappalainen

Ja, jag tror inte att vi är ensamma om lite avsky för henne, eller vad tror du?

2008-12-27 @ 15:40:24
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0