Wilmas Mamma -

Dimma dimma dimma...

ser inte särskill roligt ut ute...ser knappt husen på andra sidan gatan... var likadant i går....

skulle vilja gå ut men drar mig för det med tanke på hur det ser ut.... måste vilket fall som helst gå ut senare i dag eftersom vi ska åka till älvsjö och träffa D och gå och handla! 

har lust och träffa någon, typ V eller S men har fått för mig att de är upptagna med annat...
får se hur jag gör... kanske ringer jag dem och kollar....

eller så stannar jag här och läser min bok och leker med Wilma....

vet inte inte hur jag ska göra.... känns som om dimman har smyggit sig in i mitt huvud!

*suck*

nä ni, nu ska jag ta och gör något annat....

ha det  super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0