Wilmas Mamma -

firar inte jul... *huh*?

Det svaret fick vi när vi frågade Wims farmor om hon ville fira jul med oss....

Va F*n, vem vill inte vara med när barnbarnet öppnar paket och man ser glädjen i ögonen på den lilla?!

Som tur för oss så hade vi en reserv plan, åka till min bror och hans fru i örebro och fira jul med dem och med mamma och Anders. Och om jag ska vara ärlig så var egentligen det jag ville göra men med tanke på att vi firade jul med mamma och Anders förra året så tänkte vi att det var Chris tur att få fira med oss med tanke på att Chris och Anders är skilda.

Jag förstår bara inte.....

När vi berättade för Mamma och Anders så sa de: men va bra då kommer vi få se Wim varje jul när hennes ögon lyser upp varje gång hon öppnar sina paket!

Som sagt jag FÖRSTÅR INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sjukt det där, men men desto trevligare för er när ni är med din familj som verkligen njuter av släkt och vänner på julen :o)

2008-11-10 @ 12:00:08
Postat av: Me

VA!?!?!? Skämtar du !??? Va ere för fel på människan ? Jag avskyr julen, men åker till Vårberg ENDAST för att få se mina kusiner öppna paket å bli glada, å rädda för tomten =P

2008-11-10 @ 16:07:42
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0