Wilmas Mamma -

lillan har feber....

Min lilla stora tjej har feber.... Stackarn...
Hade som mest 40 graders feber och vi märkte att hon verkligen inte var sig själv annat än när hon hade alvedon i kroppen!
När vi första gången tog tempen så var den bara då 38 grader men sen runt lunch tid så hade febern gått upp till 40 grader och hönsmamma som jag ibland är får nästan panik och kastar mig på telefonen och ringer mamma för att få stöd och lite råd om hur vi ska göra!
Fick rådet att ringa vårdguiden... och de sa att vi skulle avvakta och ge mycket dricka!
än så länge så har febern inte gått ner under 39... så vi får se hur det kommer gå i natt.

Tycker inte om att se henne så här, men stundtals gånger så är hon nästan sig själv.
Hon är så söt när hon sitter i sin stol och vinkar eller vinkar åt mig eller D när någon av oss ska gå och lägga henne! 
Mitt lilla troll! =O)

Så kan ju säga att det inte blir någon utgång för lilla fröken på ett par dagar! Och det betyder att jag inte heller kommer att komma ut på några dag!
Var även hemma i dag, så vi åkte aldrig till guldsmedsbutiken i Gallerian som det var tänkt! Kommer inte åka i morgon heller, skulle vara väldigt korkade föräldrar i så fall! =O)

Just nu sover hon i alla fall, hon kräktes upp vällingen för ett tag sedan då D försökte få henne att dricka lite vatten!

Ska ta och se hur det går för stjärnorna som är med i "stjärnor på is" nu! TYcker att Anki kan åka ut i dag, hon platsar inte bland de andra eftersom hon inte har hållt på lika länge!

jaja.. ska låta er gå nu!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

men ush va jobbigt! Krama lillan från mig! Ring om du vill prata =) puss å kram

2008-11-15 @ 23:47:01
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0