Wilmas Mamma -

Resan till Pilgården!

Sitter här nu i sängen med datorn i knät och förbannar det slöa mobila bredbandet som gör att jag inte kan kolla alla bloggar jag följer via bloggkoll....

Vi har ju nu "landat" i Dalarna på familjens gård, Pilgården. Resan gick jättebra, vi slocknade alla tre i baksätet... =O) Wilma var väldigt lugn och började först gnälla när vi hade kommit till Insjön men får man hålla pappas mobil och lyssna på hårdrock så klarar man sig den sista sträckan också!

Fick super god mat till middag idag: Rökt lammfjol med potatisgratäng! *mumsfillibabba* Wilma tyckte det var enormt gott och ville smaka mer och mer kött!

Nu ikväll har vi spelat kort, Gin rummy, jag var inte en enda gång. *suck*
Imorgon ska vi ner till Noret (Leksands Centrum) för att handla mat. Ska nog till och med ner till Noret på Lördag också, är ju Daniels och min tur att köpa en Harry Boy till V75:an.

Ska ta och göra Daniel sällskap i drömmarnas land nu!
Natti natt sov gott Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0