Wilmas Mamma -

våld med lära-gå-vagn...

Igår var vi ute och gick med föräldragruppen som nu enbart består av killar och så lilla jag!
Var riktigt trevligt, sen gick vi till öppna förskolan där Wilma röjde runt mer än vanligt!

Här hemma har hon en lära-gå-vagn som hon förrut inte tyckte var så kul för hon kunde inte styra undan när hon hade kört in i saker. Nu har hon lärt sig det, hon lyfter den och svänger runt så hon kommer rätt. Så gör hon även med vagnarna på öppna förskolan men där är det lite mer livsfarligt med tanke på att det finns barn som inte lärt sig gå än och då kan ju Wilma svänga runt den där vagnen rakt i huvet på någon liten!

Idag stannade vi hemma pga att vi måste tvätta och lite sånt inför helgen då vi ska till Chris och Svantes landställe i Älvkarlebyn. Ska bli riktigt skoj!

Var fint väder förrut men nu är det grått och trist. Inte alls roligt väder att gå ut på gården med Wilma, men samtidigt så blir både hon och jag frustrerade på varandra när vi är inne. Hon mest för att hon inte får göra som hon vill och jag för att hon inte lyssnar på mig. Får väl ta och gå ut i alla fall, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0