Wilmas Mamma -

vår helg

I fredags så bestämde jag och Daniel att vi på lördags morgonen skulle ringa Wilmas farmor för att kolla om hon ville hitta på något med oss! Med andra ord så att hon och Wilma fick träffas.

Så när Wilma hade vaknat vid kvart i 8 så ringde Daniel till sin mamma och frågade. Och det bestämdes att vi skulle åka till Södertälje och Torekällberget. Det var riktigt trevligt dag utan några missöden! Framför allt så hade nog Wilma och hennes Farmor jätte mysigt!
Sen bestämdes det att vi skulle följa med till deras landställe, som också är där Daniels mormor och morfar bor, nu till helgen och vara där hela helgen. Ska verkligen bli intressant med tanke på att C´s humör svänger ganska vilt ibland! Men framför allt så ska det bli riktigt roligt och skönt och jag ser framemot det! =O)

I söndags så tvättade jag och Daniel (mest Daniel, jag assisterade) fönster. Och små plockade lite här hemma!

Nu i veckan ska jag ta tag i tvätthögen så att vi har kläder tills helgen! För tillfället så sitter jag och funderar på om vi ska promenera med Föräldragruppen. Vet att det skulle vara skoj för Wilma att få träffa sina kompisar och få leka på öppna förskolan på eftermiddagen. Men det verkar som om fler och fler hoppar av och inte vill ut och gå utan kommer bara till öppna förskolan på eftermiddagen! Som sagt jag är lite delad just nu, men jag har någon timme till på mig att fundera!

jaja, ska fortsätta fundera!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0