Wilmas Mamma -

Bröllopsdagen 4/7 - 2009 (del 4)

Medan vi var borta och fotograferade så hade vi ordnat så att medan gästerna väntade så fick de lite små tilltugg. Som vi också hann smaka lite av. Jag gillade framför allt de som hade jordgubbar och ost på sig, super mumsiga.

Sedan var det dags för brudskålen, jag dricker ju inte champange så det blev bara en symbolisk liten klunk för min del. Sen äntligen var det dags för middagen!
Till förrätt: Avocadofjäril med drottningräkor och serranochips. Det var väldigt gott men inget som huvudrätten.
Till Huvudrätt: Kronhjort med potatisgratäng, svampragu och skogsbärssås. Var gudomligt gott!

Sen var det kaffe med tårta. Eller vi hade gjort så att vi hade portionsbakelser till alla gästerna och en toptårta till brudparet.
Vi fick mycket beröm för allt maten och för bakelserna från alla gästerna.

Blev en mycket lyckad kväll. Är verkligen super nöjd.
Men jag kan säga att det är inte lätt att gå på toa i klänning och underkjol, är tur att man har superduper bra vänner som ställer upp!
Vill tacka båda mina underbar tärnor som gjorde min och Daniels dag till den bästa dagen i vårt liv.
Sen vill jag också tacka Anders som ställde upp som toastmaster och mamma som tog så bra hand om Wilma hela dagen.
Ett stort stort tack till Klas som förevigade vår dag i bild!



Har nu börjat skola in Wilma på dagis och det går jätte bra, sen kan jag berätta att vi fått en ny medlem i familjen. En liten kattunge vid namn Mimmi!

Ja hoppas ni har fått lite nöje av att läsa om vår bröllopsdag. Nu börjar vi komma in i vardags lunket igen, ska bara fixa nytt id-kort asap.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

fniss ja har tänkt på de dära med toa beskymmret..

de är klurigt va? :)

hehe låter som en toppen dag verkligen å va god maten lät som



hoppas allt är bra med er för övrigt?



kram

2009-08-24 @ 01:25:14
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej, hoppas allt är bra?



igår övade vi i kyrkan och nu har ja lagt upp låtarna som vi testa kika in och säg va du tycker



kram

2009-08-28 @ 07:49:42
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0