Wilmas Mamma -

öppna förskolan / bröllopsfrisyr dilemma!

Det blev öppna förskolan för mig och Wim i eftermiddags! Var knappt att jag hann ta av henne kläderna innan hon var inne och lekte med de andra barnen!
Idag har hon sprungit, åkt kana, mata mig och de andra föräldrarna med någon form av "dricka". Hon är bara  för söt!
Hon krockade med en annan liten tjej när de sprang omkring men Wim var inte ledsen så länge utan skulle snabbt ner på golvet igen!
Ett yrväder som vanligt! =O)



När det gäller bröllopet så har jag just nu ett dilemma och det är hur F*N ska ha håret på bröllopsdagen. Jag hittar liksom ingen bild/förslag som jag gillar eller som jag tror skulle passa mig. Låter som världens nonsen men jag har en hemsk dröm om att jag kommer se ute som ett troll i håret! JAG VILL INTE SE UT SOM ETT TROLL PÅ MIN BRÖLLOPSDAG, vill vara den hänförande bruden som alla beundrar. Är rädd för att jag inte kommer bli det, kommer va den korta pigmen med en klänning som inte passar.

Nä usch nu blir jag deppig! =O(

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer vara SMOKIN´ HOT!!!



2009-02-27 @ 11:11:37
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Malin

Nääääää då gumman! Du kommer vara så fin! Det är jag säker på :-)

2009-02-27 @ 17:57:40
URL: http://wikisgirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0