Wilmas Mamma -

SÅ trött....

Har massor som jag ska göra idag, som jag MÅSTE göra. Men för tillfället är jag SÅÅÅÅÅÅÅ trött!
O allt är Wims fel, hade hon sovit till halv nio som vanligt så hade jag varit pigg och glad och orkat ta hand om allt jag ska göra men nu *suck*!

tycker jag är väldigt duktig som ställt in en diskmaskin men då är det handdisken som är kvar! Tvättning av golv, dammsugning, göra rent handfat och toaletten! Kanske inte verkar så mycket men det är det när man har en vild 1-åring som springer omkring!

Nu vart diskmaskinen färdig! Borde nog sättaigång lite, Wim ska snart få mellis och sen sova lite till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå wims fel? Är väl inte ditt barns fel att hon sover för "lite" ?! Skaffaa inte barn och du inte pallar med det!

2009-01-21 @ 18:10:45
Postat av: Sara

Gud så jobbigt ! Att inte ungen kan sova som hon ska =P Fattar att du är trött, de e ju inte så att hon kan sysselsätta sig själv... Hoppas hon sov lite på dagen sen iaf

puss å kram



Till "anonym"



Kan man inte stå för sina åsikter så tycker jag man ska hålla käft, i detta fall låta bli att kommentera. Som de är nu så går de ju inte att bemöta kritiken alls, egentligen.

FEG de är va du e!

2009-01-22 @ 20:32:43
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0