Wilmas Mamma -

mindre än 2 veckor kvar till bröllopet! =O)

Nu är vi hemma igen efter en ganska bra helg upp i Dalarna!
Vädret har varit okey! Både varit regn och sol!
Och i går så fick Wilma rida på en häst också! Vilket hon tyckte var jätte roligt, att mata hästarna med maskrosblad var också roligt.

Var tur att Daniel tog med sig sin bärbara dator (det är där vi har alla bröllops saker) för vi fick reda på att mina kusiner och deras föräldrar inte kommer till bröllopet pga lite tråkiga omständigheter som jag helst inte vill skriva om.
I alla fall så fick vi göra om bordsplaceringen och jag tror den är den bästa vi gjort!

Idag så ska jag ta en sväng om med dammsugarn och så ska vi även ta en sväng om med mopen för i morgon så får vi gäster och lika så på onsdag!
Ska försöka hinna med och baka något men det är inte hela världen om jag inte hinner med det, det går ju att köpa fikabröd! =O)

Jag har listat ut hur jag ska fixa med gåvorna till gästerna och ska fixa det denna vecka. Kanske en av mina super snälla och underbara Tärnor vill hjälpa mig?!

Ska ta och ge Wilma lite mat nu och sedan ska hon sova.
Jo just det, vi har tagit  bort ena långsidan på Wilmas säng så nu kan hon gå i och ur den själv, vilket hon verkar gilla! Hon somnade ganska fort i går runt 21 och vaknade vid 6 tiden. Sen var hon vaken någon timme och sedan somnade hon bredvid mig i vår säng och vi sov till kvart i 10. =O)

Nu ska jag ge Wilma mat!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan nog på fredag,.... typ på eftermiddagen eller kvällen... Jag jobbar 21-06 på torsdag natt,... men jag borde vakna till liv typ runt 14-15 eller nått. för att inte sova bort hela helgen.... funkar det för dig ?



Kraaam

2009-06-22 @ 17:32:18
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hur har ni tänkt med bordsplaceringen?

ja ska börja klura på den och blir tokig på bara tanken!

2009-06-23 @ 21:14:52
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sara

På fredag kan jag =)

Du kan vara lugn, jag stressar inte ihjäl mig,... hade jag gjort de så hade jag hunnit med allt jag borde ;P ....



Jag saknar er MASSOR !!! Å vet att Danne gärna skulle umgås lite mera med er..... =) eller rätt mkt mer lanske... haha



Vi ses på fredag, när jag vaknat till liv =) Borde göra det runt 16 eller så =P har en stark känsla av att det kommer bli två låååånga nätter att jobba nu onsdag, torsdag... suck

2009-06-24 @ 07:38:47
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0