Wilmas Mamma -

Glad igen!

Nu är jag glad igen!

Allt löste sig! Men jag hoppas att det inte händer igen! Kommer säkert bli ledsen igen men för hoppningsvis inte av just den här anledningen!

Idag får vi hem lite saker som jag längtat efter! *hoppas av glädje* Ser verkligen framemot det! Kan man ha många på besök utan att oroa sig för platsbrist! *hihi*

Har i dag betalat underkjolen i alla fall! =O)

Just nu kollar jag på "Tyra Banks show" och det handlar om Tonårsgraviditeter! Och jag är chockad, en av tjejerna som är runt 14 år vill ha ett barn bara för att ha ett dop! De verkar inte fatta att det är en massa jobb med att ta hand om ett barn och att det kostar en hel del pengar oxå!!!

Kommentarer
Postat av: SvanFlikkan

Nä dom ser bara den söta lilla bebisen.. men allt till ja det är inte lätt alla ggr.



Såg desamma på rikiLake för flera år sen. då fick dom testa med en "levande2 bebisdocka.. ingen av dom ville ha barn då, alla ändra sig för denna docka va jobbig..

Kram

2009-03-13 @ 15:14:38
URL: http://svanflikkan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0