Wilmas Mamma -

Bröllops uppdatering.

Hoppas på att jag är tillräkligt frisk till veckan som kommer för då ska det shoppas underkläder till bröllopet så att jag sedan kan lämna in kläningen så att den kan sys in över bysten! *måste måste måste!*

Anders säger oxå att bilen till bröllopsdagen är fixad till 98% så är ju skönt att snart kunna bocka av det.

Är ju bara 2 månader kvar! Tiden går SÅÅÅÅ fort! Har förresten även fått hem hindersprövningen och det uppstog inga problem där. Inte för att jag trodde att det skulle göra det! =O)

Ska ta och sussa lite nu. har inte blivit så mycket av den varan på ett tag. Sovit dåligt pga förkylning!

så ha det super bra nu! varma kramar

Kommentarer
Postat av: Jag

Virre har beställt den grå klänningen till oss nu =) Vi håller tummarna för att den funkar =) Gör den det så är tärnklänningarna klara och kan bockas av på listan =)

2009-05-03 @ 20:15:32
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0