Wilmas Mamma -

saknad...

Från och med denna vecka så går Wilma 15 timmar i veckan på dagis. Så hon kommer vara på dagis tisdag, onsdag och torsdag och hemma med mig de övriga dagarna.

Nu i helgen var vi och hälsade på Daniels mormor och morfar uppe i Älvkarleö. Kan ju säga att vi hälsade på Daniel mamma och Svante oxå i och med att de har sitt landställe där.
Helgen började inte direkt bra för min del. Fick redan på fredags kvällen reda på att min farbror Lennart hade gått bort tidigare på eftermiddagen. Så det drog ner stämmningen för min del. Jag försökte mitt bästa med att försöka vara glad och så men är liksom svårt när man fått ett sånt stort besked.
Ut över det så var helgen väldigt trevlig. Jag försöker verkligen och jag hoppas även Daniels mor gör det, även om jag ibland får känslan att hon inte tycker om mig.

Aja, nu väntar vi bara på att få reda på när begravningen ska gå av stapeln.

Imorgon ska jag lämna wilma på dagis och sedan åka till arbetsförmedlingen i Huddinge.

ta hand om varandra!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0