Wilmas Mamma -

en fredag jag inte ser framemot.

De senaste veckorna har varit riktigt upp och nervända. För två veckor sedan så fick jag det jobbiga beskedet att min farbror hade gått bort. I cancer precis som pappa. Vilket inte direkt gör saken lättare.

Nu på fredag är det då dags för begravning. Inget jag direkt ser fram emot av många anledningar. Mer behöver inte sägas.

Sen från begravning i Åmål till dop i Slöinge/Falkenberg på söndagen. Med andra ord så har jag en intressant helg framför mig.

Jag berättar i nästa vecka hur det gick.

hoppas ni får en bra helg!

kramar


Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

skickar över lite styrke kramar

2009-09-22 @ 11:04:57
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0